onsdag 1. april 2009

1. April spøk

Da jeg kom på jobb i dag, ble jeg litt overrasket over å finne døren til kontoret mitt lukket, for jeg viste jo på en måte at jeg ikke var der inne, hmmm tenkte jeg så, åpner døren og dette er hva som møtte meg.....

Ikke så godt blidet (tok jo ikke med kamera på jobb, så det fikk bli med mobiltelefonen) Jeg måtte le godt da, må jo si at det tok noen sekunder før jeg tenkte som så at dette ikke kunne være mitt virkelige tastatur.
Tenk på dette da dere, en av mine kollega hadde alt før jul gått til anskaffelse av dette tastaturet bare for dette formålet og har dyttet på med bomull og sådd karsefrø. Han har holdt en liten kjøkkenhage på spisestuebordet, det var nemlig flere som var så heldig å bli utsatt for dette i dag. Han må ha kost seg i lang tid og tenk på all den humringen som må ha foregått der hjemme mens han pønsket på hvordan det skulle bli....

2 kommentarer:

Siv sa...

Så stilig. Tror jeg hadde ledd meg ihjel, hadde det vært meg. Noe så kreativt:o))

Ann Hedvig sa...

Kanonstilig, må jo ha vært masse moro å planlegge, etter på var det bare ferdig :o)