søndag 5. desember 2010

Cath Kidson veske

I vår kjøpte jeg en sybok fra Amazon, den så ut til å være fin så jeg bestilte den og stor var jo overraskelsen da jeg oppdaget at jeg fikk med et veskekit også.
Selv om alle stoffer kom "tegna og tilrettelagt" skulle det gå mange måneder før jeg klarte å sy sømmene sammen :-)


Det ble en flott liten veske, som nok skal få testet seg ut når vintermørket har forsvunnet, dette ble en vår og sommerveske.

Tok med et bilde av boken også jeg, hvis noen skulle være interessert.
Ønsker dere en god førjulstid :-)

4 kommentarer:

Anne Lise sa...

Ja, dette var en skikkelig sommerveske. Kjempeskjønn. Kjekt du er innom av og til. Ha en fin adventstid Ingunn.

Bente sa...

Fin vår/sommar veske.
Hyggeleg med slike overraskelsar.

Ha ein fin kveld :-)

Siv sa...

Så fin den ble Ingunn!!!

Barbros lille atelier sa...

Lenge siden sist!
Håper det ikke blir like lenge til neste gang...

Kjempefin veske du har sydd!
Har visst den boken et eller annet sted jeg og,
men noe veskesyingen har det ikke blitt ennå:-)