lørdag 11. september 2010

Nice people Nice things

Først vil jeg takke for kommentarer på forrige innlegg, kjekt at det fortsatt er folk innom bloggen min selv og det er så som så med oppdateringer. Har ikke komme så langt at jeg har fått komme innom noen blogger enda, men jeg får ta en ting om gangen, er nok sikkert snart tilbake...

I vinter var jeg på NQF sitt årsmøte, og hos Kathrines Quiltestue så jeg et nydelig teppe utstilt, og jeg bestemte meg for at det skulle jeg lage, så endelig har jeg fått tak i mønster, tråd og stoff til teppet, alt kjøpt hos Kathrines, men det er ikke til å legge skjul på at dette kommer nok til å ta tid, det er 54 stitchery mønster og som det står på pakken 54 feelgood  sayings som skal overføres, så her gjelder det å ha god tålmodighet :-)


I dag har jeg vært av gårde på Quiltekroken for å kjøpe stitcherystoff, så da er jeg jo nærmere enn på lenge, for nå er jeg jo snart i mål med all stitcheryet til Eventyrteppet, himmel og hav som det har tatt tid :-)
Ønsker alle en god helg

2 kommentarer:

LindaQuilt sa...

Nyyydelige stoffer! Jeg har akkurat de samme selv, kjøpt hos Kathrine i Oslo i sommer... Og Nice people, nice things har jeg kjøpt for lenge siden i Danmark... Så jeg skal altså bruke akkurat de samme stoffene rundt mine sticherymotiver som deg.
Jeg broderer med en brunmelert tråd, men la meg si det slik: Det tar sin tid ;-)

Anne Lise sa...

Heisan. Jeg har også dette mønsteret. Så teppet på årsmøtet og falt pladask. Men jeg har ikke kommet så langt som til å kjøpe stoffer. Da har vel jeg litt bedre tid på meg?????
Lykke til med stitcheriene Ingunn. Følger med på framdriften jeg.