fredag 3. september 2010

På tide med et nytt innlegg?

Endelig har jeg fått tatt bilde av dette teppe, det er laget til den lille sønnen til en god venninne av meg. Teppet ble levert i sommer, og mottakeren var veldig fornøyd, det  var jo jeg også det, men da jeg kom meg vel hjem fra besøket kom jeg på at jeg hadde glemt å ta bilder!!! Skrekk!

Jeg er veldig fornøyd med fargene i teppe, jeg laget et tilsvarende teppe til storebroren for 2 år siden og kjøpe da nok stoff til enda et teppe, det var bare baksidestoff jeg manglet, men i hyllene mine finner en masse rart og det viste seg at et flott bakside stoff ikke var noe problem å få tak i :-)




Teppes mottaker kom på besøk sammen med sin mor forrige helg og da hadde de med seg teppe, så da fikk jeg endelig tatt noen bilder av det.


Nå håper jeg at jeg et tilbake i bloggemodus, og ikke minst kan ta meg tid til å stikke innom noen blogger og skrive noen kommentarer.
Ønsker alle en god helg :-)

6 kommentarer:

Anne Lise sa...

Ååå, dette var et koselig teppe, og veldig fine farger. Har fått mer og mer sansen for brunt i barnetepper. Kjekt du er tilbake i blogglandia nå Ingunn. Ha en fin helg.

LindaQuilt sa...

Utrolig flott bognteppe! Jeg likte godt både farger og mønster.
God helg til deg!

Bente sa...

Nydeleg vognteppe!
Desse stoffa og fargane var verkeleg flotte.

Ynskjer deg ei god helg :-)

Sivquilt sa...

Nydelig teppe, Ingunn, du er så flink med farger og detaljer. Kjekt du er tilbake i blogglandia, gleder meg til vi skal treffes igjen. Stoooor klem fra Siv

Laila sa...

Dette var eit FLOTT teppe i herlege fargekombinasjonar.

LeKaQuilt sa...

ÅÅÅÅså fiiiint! Lekkre stoffer og nydelig teppe :o)