mandag 6. juli 2009

Søndagsløper

Jeg var å sydde med "mamelukkene" på lørdag, vi var ikke så mange, men vi hadde det veldig kjekt :-) Da fikk jeg endelig gjort ferdig den nest siste løperen som jeg laget da jeg var på hytten i fjor sommer, ikke vet jeg hva som gjorde at jeg ikke klarte å komme i mål da, (siden jeg hadde både bakstykke og lukkekant klart), men jeg har jo alltid så mange prosjekter på gang samtidig, så det var vel noe nytt og spennende som lokket i stede.
Nå er den i hvert fall ferdig, og har kommet på bordet.


Tok bilder ute i dag, men vet ikke om de ble så veldig vellykket, tenkte at lyset ute ville være bedre enn inne, men er ikke sikker nå når jeg ser resultatet...


Regnet kom til Bergen i dag, er litt glad :-)


3 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Stilig, du kan virkelig trylle med symaskinen du Ingunn :o)

Fikk ikke noe regn vi..... 10 dråper kanskje, så var det jammen meg over, har en hage her som skriker etter vann.

Ha en fortsatt god sommer :o)

Siren sa...

Den var virkelig fin :)
Skal si du produserer!
litt glad for regnet jeg og, sålenge det gir seg til ferien ;)

LindaQuilt sa...

Kjempefin løper!
Den tar seg nok pent ut på bordet!