onsdag 13. mai 2009

"Runas veske"

Jeg har laget meg en stor og god veske, en skikkelig vårveske, og den passer utmerket til vårjakken min :-)

Designet for vesken er det Kari Renolen som står for, hun har laget mange fine vesker, jeg har noen mønstre liggende av andre vesker, så etter hvert vil det nok dukke opp flere her hos meg...

Dette er en veske som jeg skal bære på skrå over skulderen

Vesken har 2 store lommer på utsiden av vesken, usikker på om disse kommer til å bli brukt til noe, men stilig er det. Skulder remene er bare knyttet i toppen, veldig greit, da kan man endre på lengden på vesken, alt etter som...



5 kommentarer:

Josefine sa...

Hei hei.)) Det var en frisk og tidig veske....kjekt med litt lyse vesker nå. Passet til fargene på siden din også...hi.hi Ha en fin kveld, klem

Siv sa...

Den var tøff;o) Jeg har mønsteret og en stoff pakke rett foran meg, og skal til å sy nett den vesken i kveld. Håper den blir like fine som din:o))

Hege sa...

Kjempe flott veske,artig form på den.Å veske får man liksom ikke nok av:))

Karilla sin hobbyblogg sa...

Knallfin veske. når jeg såg den i Quiltemagasinet, likte jeg den ikke. men nå har jeg lyst å sy den. V i møtes vel på kurs juni?

Kludemutter sa...

Sikke dog en skøn taske du har syet.
Stofferne er bare så fine ;)
Yt.