søndag 25. januar 2009

En flott helg

Da var denne helgen ubønnhørlig over og jeg sitter her å kjenner at det har vært en super helg, den har vært bruk til masse sying og en god del kos....

I sommer kjøpte jeg meg en espressomaskin, da hadde jeg ønsket meg en i lang lang tid, og da jeg hadde spart meg opp til vidunderet jeg hadde siklet etter var det bare å slå til, så nå kan jeg kose meg med en deilig latte eller cappuccino når jeg føler for det, denne var jeg veldig fornøyd med og den måtte derfor foreviges, så i dag har vi kost oss med boller fra Godt Brød og den deilig latte.....
Lørdag tilbrakte jeg sammen med noen utrolig hyggelige damer, og vi hadde bestemt oss for å sy poseveske, her er mitt resultat.....

For en gangs skyld har jeg klart å bruke stoffer jeg hadde liggende, vesken er laget i lin og thaisilke, begge disse stoffene har jeg hatt liggende i minst 4 år (så det var jammen på tide at det ble laget noe av det....)det fine båndet med fjær har jeg kjøpt på Donna Design som dessverre er nedlagt nå, det var veldig trist for det var jammen butikken med mange spennende garntyper og ikke minst bånd i alle varianter....det kommer til å bli et savn. Så nå får vi se hvortid jeg skal få brukt denne vesken, igjen en veske som ikke akkurat passer til noen av klærene som jeg har, kan bli veldig dyrt dette uansett hvordan man snur og vender på det, mange veske som ikke blir brukt fordi ingen ytterklær passer i stilen, eller mange nye ytterklær....hmmm vanskelig...

Ingen kommentarer: