torsdag 27. november 2008

Veldig lenge siden sist

Ja, her skjer det ikke mye for tiden, jobbet en del overtid og har dermed ikke overskudd til å drive med noe annet enn å synke ned i sofaen når jeg kommer hjem, travelt på hjemmebane også nå, når datteren i huset har begynt med svømmetrening i tillegg til karate og ballett, vi får se hvor lenge det holder, hun er jo like glad i alt sammen, men det må vel taes et valg om hva som blir prioritert.
Symaskinen min er endelig tilbake, det var sømmotoren som var ødelagt, håper nå at alt bare blir bra, fordi jeg mener at når man kjøper en symaskin i den prisklassen som jeg har gjort så må den holde mer en skarve året før den blir alvorlig "syk", hører jo om andre som har hatt sine maskiner i 40 år osv, og disse fungerer fortsatt som en drøm, vel og merke er jo disse maskinene mekaniske og ikke elektroniske, men har jo aldri hatt sånne problemer med den "gamle" brodermaskinen min.
Har enda en gang hatt problemer med internett forbindelsen min, det var rett og slett ruteren som tok kvelden, så da var jeg heldig å ha internett i litt over 2 uker tror jeg, men det ordnet seg heldigvis ganske kjapt denne gangen, måtte bare opp til NEXTGENTEL for å bytte ruter, var bare uten forbindelse i 3 dager....
Skal ligge inn noen blider senere når batteriet til kameraet bare blir ladet opp, det er så dårlig nå at det bare holder for noen bilder, så da er spørsmålet om man skal kjøpe nytt batteri til 500-600 kr, eller leve med det sånn som det er....

Ingen kommentarer: