onsdag 8. oktober 2008

Quiltet romslig nett

Ja, endelig er disse delene ferdig quiltet, ble ferdig med dem søndags kveld, og det var jo på mandag jeg skulle på siste kurskveld, det var en del som hadde fulgt med på bloggen og lurte på når jeg kom til å bli ferdig i tide.
Jeg hadde jo tydelig andre ting jeg holdt på med, for her kom løpere og en liten pose, vi lo godt av dette på kurset, her var det tydelig at jeg hadde det vanskelig med å konsentrere meg om det som var hjemmeleksen...
Var ikke helt fornøyd, men vil tro at med litt triksing og mixing blir nok vesken super :-) Vi laget fòret til vesken på kurste, skal legge det ut siden, og nå holder jeg på å sy sammen vesken, kanskje det kommer et bilde før fòret blir montert, bare for å se på framgangen.
Har hatt et supert kurs, og har kost meg sammen med en fantastisk gjeng med samme lidenskap som meg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skjønner hvor din konsentrasjonen din har vært, for det hekle sjalet var såååå skjønt...:-p Og vesken din er kjempeflott. Gleder meg til å se den ferdig. Jeg har ikke pakket opp symaskinen min etter vi var på kurset, jeg bare må konsentrere meg på termologiglosene, sukk og stønn. Tror jeg må låse symaskinen ute i uteboden, så ikke fristelsen blir for stor :-p

Ingunn sa...

Tusen takk for hilsen, begynner å like vesken min mer og mer nå, så innen den er ferdig er jeg vel godt fornøyd. Ikke gøy når det eneste man vil er å sy og så er det ikke "lov", absolutt det værste med skole er jo puggingen og lekser, da er det plutselig det som er hobbyen, og den høres jo ikke noe morsom ut....