tirsdag 5. februar 2013

Fingervanter og sjal


Sommeren 2011 var vi en tur i Kristiansand, jeg koser meg når jeg er der, for her finne jeg mange små og spennende butikker. En av butikkene jeg må innom er Den Blaa Dør, her har de mye fint. Denne gangen da jeg var innom hadde de utstilt modeller på dette sjalet og vantene.


Jeg falt helt for det og måtte kjøpe med meg både garn, hefte og pinner, tilbake i leiligheten vi bodde var det bare å begynne å strikke med en gang, dette har vært ferdig en stund, men jeg har jo ikke vært super aktiv på bloggen de sist årene. Er kjempefornøyd med hele sette og bruker det mye.
Sjalet og vantene er fra Aminono Hefte 2010, vantene er strikket i Tvinni (merinoull) og sjalet er strikket med Tvinni og Isager Alpaca.

På samme ferietur og i samme by var jeg innom Karmin her fant jeg også noe som måtte være med hjem, det var mønster på fingervanter fra DesignClubDK. Jeg valgte å strikke dem i Duo Silke/Merinoull.


Jeg valgte en grålilla farge, også veldig fornøyd med disse.


1 kommentar:

Shafira Aulia sa...

"Thank you for nice information
Please visit our website unimuda and uhamka"