onsdag 3. februar 2010

Award

Jeg har fått en Award fra QuilteMållika (tusen takk) og med den følger det med en utfordring til å fortelle 7 ting om en selv.

Så her kommer mine 7 ting.
  1. Jeg drikker espresso hver dag, har min egen flotte espressomaskin og kjøper Det Lille Kaffekompaniets espressoblanding annen hver uke (den er god den)
  2. Jeg har også dilla på te, har et solid utvalg, men ikke noe er bedre en en god kopp Kusmi Tea(også kjøpt på Det Lille Kaffekompaniet)
  3. Jeg elsker å høre på lydbøker, den siste jeg har hørt nå er "Tusen strålende soler" en fantastisk god bok.
  4. Jeg liker ikke å lage mat, men elsker å spise den.
  5. Jeg har duppeditt dilla.
  6. Jeg er meget glad i min HusqvarnaViking Designer Diamond, og blir litt stresset ved tanke å ikke ha den i huset.
  7. Jeg liker å skrive lister over ting som må bli gjort.

1 kommentar:

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer så mye med velfortjent award, Ingunn! Kan tenke meg at du er en sånn "listedame":-)

Klem