søndag 16. august 2009

Award

Her på bloggen har det jammen vært sommerstille, har ikke brukt symaskinen flittig i ferien for å si det sånn. Har i stedet brukt tiden på dataproblemer igjen, og denne gangen gikk det så gale at jeg mistet alt jeg hadde av dokumenter, broderifiler og ikke minst EQ6 filer, alt sammen på tur ut i det store intet, og jeg som trodde at jeg hadde alt på en ekstern harddisk, ikke vet jeg hva som har skjedd, men der var det ikke, så jeg må jo si at jeg har vært deppet på grunn av det, men så må en jo på en måte bare komme videre, for det er jo ikke noe å gjøre med nå..... En får bare starte opp med blanke ark og fargestifter.
Nå når jeg har "kommet til hektene" og på nett igjen ser jeg at jeg har fått en utmerkelse fra LindaQuilt, dette er en kjekk og kreativ dame som jeg var så heldig å få gå på romslig nett kurs sammen med i fjor høst. Tusen takk for utmerkelsen Linda :-)

Det står at en skal sende den videre til 12 stk, men jeg klarer ikke å velge akkurat nå, det er så mange flotte og kreative blogger der ute, men jeg har ikke vært i blogglandia på over en mnd, så hva skjer der ute? Nå får jeg bruke noen kvelder på så surfe rundt å oppdatere meg.

Ingen kommentarer: