søndag 7. juni 2009

Tur til Oslo

Datteren min og jeg har vært på Oslo tur i helgen, en skikkelig jentetur, vi reise over for å se på Mamma Mia, og det var et fantastisk show, og det var meget høy stemning i salen. Vi smilte fra øre til øre da vi gikk der i fra, jeg kunne faktisk tenkt meg å se forestillingen en gang til...

Når man likevel var i Oslo måtte jeg selvsagt ta turen innom Kathrines Quiltestue og denne gangen klarte jeg faktisk å legge igjen noen penger der :-)


Jeg kjøpte disse rosa stoffene som skal bli til et flott teppe, håper jeg, det har jo vært så som så med sying i det siste, det har rett og slett vært for travelt på hjemmebane, men regner med at det roer seg i slutten av måneden, da er det jo slutt på alle fritidsaktiviteter (det er jo nesten ferie i seg selv) jeg gleder meg til å ha hele ettermiddagen til egen disposisjon.

Jeg kjøpte også noe til neste helgs veskekurs (nei, en kan tydelig ikke få nok vesker), men det får komme i ett annet innlegg, hanker ser jo bedre ut på vesker for å si det sånn...

5 kommentarer:

Kari Røsland Ytterdal sa...

Kjempeflotte stoffer du har kjøpt Ingunn (o: misunner deg kjempemasse som har fått vært på shopping i Oslo i helgen (o: gleder meg til å se hankene du har kjøpt. Kjøpte du stoff til vesken også kanskje?

Siv sa...

Halloen, Ingunn!!! Jeg har også vært i Oslo i helgen, og var innom Katrines, der fikk jeg høre at du hadde nett vært der. Verden er ikke stor:o)). Kjekt å høre at du og datteren din koste dåke. Snakkes til helgen

Siren sa...

lekre stoffer :)

Josefine sa...

Hei på deg.....så fine stoffer, heldige du som har vært der! Og nå er det snart helg,....jippi:))))

2ne sa...

Flotte sommerstoffer du har kjøpt. Gleder meg til å se ferdig teppe :-)