mandag 2. februar 2009

Cardigan

Jeg har laget en cardigan til datteren i huset, den er laget i rosa ullfilt og er varm og god, håper den blir brukt mye i tiden fremover...

Jeg dekorerte den med forskjellige teknikker.....


Her har jeg brodert en fin blomst.

Dette er brodert med "Yarn couching foot", mange spennende resultater med denne foten, har testet litt med frihåndsquilting og spennende garntyper, meget lekkert....


og til sist har jeg frihåndquiltet en blomst med samme symaskinfot og så brukt filtenål til å fylle inn i blomsten, ble ikke så verst resultat, datteren er i hvert fall fornøyd :-)

Er sannelig ikke sikker på om fargene kom riktig frem, det er et vanskelig lys å ta bilder i, selv med nytt kamera, gleder meg over hver dag som går, det blir lysere og lysere, i dag var det faktisk lysnet da bussen kom frem til jobb, det hjalp vel selvsagt på at det var fint vær her i Bergen i dag, men absolutt et lyspunkt :-)




Ingen kommentarer: