mandag 15. desember 2008

Julestrømper

Ja ja, det er vel ikke annet å si enn, bedre sent enn aldri!
Disse julestrømpene begynte jeg på da jeg fikk min første brodermaskin, det var i 2002, så den høsten/adventstiden hadde jeg store planer om at jeg skulle ferdig disse til barna...



Jeg tok dem frem igjen hver høst siden, i et håp om å dem ferdig, men den gang ei....

Men så, endelig, denne høsten klarte jeg å komme i land, og etter at de har ligget ferdig sammensydd og med fin lukkekant i ca 1 mnd, klarte jeg i dag å på hempen, helt utrolig spør du meg...
Det som er litt morsomt med dette er jo å se hvordan farge og stil på stoff har endret seg på disse årene, har fortsatt masse av de samme stoffene liggene, som jeg ikke har fått brukt, men nå er det jo andre farger og et annet utseende som gjelder, smaken endrer jo seg den også etter hvert som årene går.
Tipper at det er 2 barn som blir kjempefornøyd når de våkner i morgen tidlig å se hva som henger på døren til rommet deres :-)

Ingen kommentarer: