tirsdag 1. juli 2008

Ufo løpere


Må legge til bilder av noen løpere som jeg har laget, er en stund siden disse var ferdig, men nå kom jo muligheten til å vise dem frem. Den øverste duken har vært ufo i mange år, jeg likte så godt stoffene som er brukt i toppen, og etter hvert måtte jeg finne på noe på baksiden også, så da ble det litt "klipp og lim" og så fikk man en løper som kan brukes på begge sider. Stjerneduken var også en ufo i mange år, her var problemet at jeg hadde laget en tittekant som skjulte spissene på stjernene, og det var jo dumt når jeg hadde fått dem så fint til, så da var det vekk med tittekant og på med en liten ramme i stedet og vips, en nydelig duk og igjen veldig fornøyd med quiltingen....

1 kommentar:

Siren sa...

Gratulerer med blogg!
venter spent på nye bilder :D